Diferențele dintre intermediere, exclusivitate și reprezentarea exclusivă CARE ESTE CEA MAI BUNĂ VARIANTĂ A SERVICIILOR IMOBILIARE PRACTICATE? Piața imobiliară din România este vastă și conține toate ingredientele unei mari salate

Liderul Uman: Cheia Succesului în ImobiliareLiderul Uman: Cheia Succesului în Imobiliare
În dinamica adesea rapidă și competitivă a agențiilor imobiliare, figura managerului se ridică ca un pilon central. Totuși, între a fi un simplu șef și a deveni un lider autentic

Cuvântul „vreau” într-o comunicare eficientă?Cuvântul „vreau” într-o comunicare eficientă?
Utilizarea cuvântului „vreau” poate fi percepută ca fiind prea directă sau chiar nepoliticoasă, mai ales în context profesional sau în comunicări formale. În funcție de situație și de relația cu

Nașterea Domnului să vă aducă Lumină!Nașterea Domnului să vă aducă Lumină!
Nașterea lui Hristos să vă fie călăuză pentru familia voastră cu bucurie, sănătate și binecuvântări! Doamne Ajută!

De ce comisionul în imobiliare?De ce comisionul în imobiliare?
De ce comisionul în imobiliare? Să dezlegăm câteva mistere! Comisionul în imobiliare: mai mult decât un simplu număr Ați observat vreodată că atunci când angajați o agenție imobiliară, se discută

Ce este comunicarea persuasivă?Ce este comunicarea persuasivă?
Arta de a convinge: Tot ce trebuie să știi despre comunicarea persuasivă Comunicarea persuasivă este abilitatea de a influența gândurile, sentimentele și acțiunile altor persoane prin intermediul cuvintelor. Este o

Ce date ar trebui să împărtășim cu consumatorii?Ce date ar trebui să împărtășim cu consumatorii?
Ce date ar trebui să fie incluse într-un standard de informații imobiliare? Standardizarea informațiilor imobiliare este esențială pentru a crea un mediu transparent și competitiv pe piața imobiliară, oferind consumatorilor