Este ușor să fii agent imobiliar?
Piața imobiliară din România este vastă și conține toate ingredientele unei mari salate de fructe cu de toate, în care majoritatea bobocilor intrați în acest domeniu consideră că se vor îmbogății peste noapte. Însă lucrurile nu sunt nici pe departe precum visează ei, acea noapte se transformă în sute de nopți de muncă asiduă printr-o consecvență desăvârșită pentru a ajunge la rezultatele scontate.
Pentru a intra în acest domeniu este necesară o răbdare de fier, deoarece rezultatele nu sunt sub nici o formă imediate, ele vor exista în funcție de cât de mult studiezi sisteme de vânzare directe și indirecte, să deții cunoștințe sau să fi înzestrat de la Dumnezeu cu suficient de multă inteligență emoțională, unde trebuie să o aplici în dialogurile și conversațiile cu potențiali clienți. Acest domeniu îți cere flexibilitate, perseverență, optimism, dedicație și vocație, dacă urmărești doar partea financiară te poți numi învins din start.
Vocația este esențială, este vorba de acel ceva, pe care adori să-l faci, să cochetezi că poți fi propriul tău șef, dar să nu uiți vreodată că tot tu ești cel care dă cu capul după ce ai centrat, poți să ai tot ce-ți dorești doar dacă muncești conștiincios și temeinic. Ca în fiecare domeniu și aici există baze fundamentale pentru a profesa la un nivel cât mai înalt, există puncte de referință, oameni cu o experiență inedită în materie de imobiliare, care au descoperit singuri de-a lungul timpului că acest domeniu vast fac parte din ei. Pentru a ajunge la excelență în imobiliare, este bine să stai pe lângă acești oameni, până la urmă meseria se dobândește cel mai bine când stai pe lângă oamenii care au reușit, dacă ai ales un sistem de broker imobiliari atunci este cea mai bună alegere pentru tine, pe mine m-a ajutat și mulțumesc cu recunoștință pentru acest aspect.
Este foarte bine să te înarmezi în această meserie cu plăcere pentru lucrurile noi și frumoase pe care le vei dobândi și neplăcere pentru anumite categorii de oameni care nu au respect pentru agenții imobiliari, care îți vor desconsidera toată munca efectuată pentru ei. Este ok când se întâmplă, deoarece eșecurile te vor conduce la multe reușite, nu te dezarma sub nici o formă, rămâi optimist și mergi pe drumul tău.
Amintiți-vă că numai clienții extrem de mulțumiți sunt cu adevărat loiali; nu presupuneți că obișnuiții sunt clienți fideli. Atitudinea dvs. pozitivă față de clienții dvs. nu înseamnă că relația este reciprocă.
Clienții care se simt apreciați, respectați și recunoscuți sunt loiali, deoarece au o legătură emoțională cu agenția dumneavoastră.
Când apar greșeli, tratează-le ca pe niște oportunități.
Acordați atenție lucrurilor mici – anticipați nevoile clienților dvs. înainte ca aceștia să știe. Dacă ascultați cu atenție, clienții vă vor spune cum să-i impresionați.
Satisfacția clienților nu are nicio valoare … loialitatea clienților este neprețuită.
O strategie orientată către client ar trebui să dezvolte o relație cu clienții care alimentează angajamentul și cultivă loialitatea durabilă (în ambele sensuri). Poate fi văzută ca o atitudine care se bazează pe respect sincer și exprimat față de client. Este o extensie a mărcii dvs. care creează încredere, încredere și încredere.
Mai multe informații despre pozitivitate puteți găsi aici.