Acte necesare vânzare teren
- acte de identitate părți (vânzător și cumpărător), certificatele de căsătorie (dacă este cazul), procură de reprezentare (dacă este cazul) ;
- acte de proprietate asupra imobilului ce face obiectul tranzacției (după caz: contract vânzare, contract de donație, proces-verbal de predare-primire, dovada de achitare integrală a prețului, sentință/decizie civilă definitivă și irevocabilă, titlu de proprietate, certificat de moștenitor, etc.);
- documentația cadastrală a bunului imobil (fișa bunului imobil și planul de amplasament, respectiv planul releveu) și încheierea de intabulare în cartea funciară;
- certificat fiscal pe numele proprietarului, eliberat de Direcția de impozite si taxe locale, din care să rezulte că proprietarul este la zi cu plățile;
- certificatul de urbanism din care sa reiasă poziționarea si regimul de construire;
- adeverință de la primărie privind darea sau nu a terenului in arenda;
- ultima factură și chitanță privind plata la zi a utilităților aferente terenului, dacă este cazul.
Distribuie:
- Distribuți pe Facebook (Se deschide în fereastră nouă)
- Distribuți pe LinkedIn (Se deschide în fereastră nouă)
- Distribuți pe Twitter (Se deschide în fereastră nouă)
- Distribuți pe Pinterest (Se deschide în fereastră nouă)
- Distribuți pe Telegram (Se deschide în fereastră nouă)
- Distribuți pe WhatsApp (Se deschide în fereastră nouă)